اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی درمیان 

فرماندار درمیان گفت: با پیگیری‌های استاندار سابق، مبلغ ۴ میلیارد و ۵٠ تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان درمیان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی، فرماندار درمیان در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان درمیان گفت: با پیگیری‌های استاندار سابق خراسان جنوبی از محل ردیف‌های ابلاغی مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی به دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های شهرستان اختصاص یافت.

او با اشاره به تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبارات برای اجرا و تکمیل پروژه ها، بر نظارت مستمر و ارتقاء کیفیت اجرای پروژه‌ها با اولویت استفاده از مصالح بومی با کیفیت تأکید کرد.

بخشی استفاده از ظرفیت بنیاد علوی و تسریع در اجرای پروژه‌ها جهت بهره مندی مردم تا دهه مبارک فجر امسال را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از تلاش و اقدامات اداراتی که در بحث مصوبات سفر استاندار و تفاهم نامه با بنیاد علوی جهت اجرای پروژه‌های مصوبات این دو موضوع، عملکرد مناسب همراه با حفظ کیفیت و رعایت زمانبندی مشخص داشته اند قدر دانی کرد.

فرماندار درمیان همچنین خواستار ارتقاء کیفیت پروژه‌های ورزشی در حال اجرا در سطح شهرستان شد.

او در ادامه خواستار پیگیری مدیران ادارات مرتبط در مباحث اقتصادی و اشتغال شد و بر بررسی و رفع موانع پروژه‌هایی که جهت اجرایی شدن برنامه‌های اشتغالزایی با مشارکت بنیاد علوی انجام خواهد شد تأکید کرد و از برگزاری جلسات تخصصی جهت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های موضوع سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان خبر داد.


بیشتر بخوانید 


بخشی همچنین پیگیری احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، توسعه گلخانه و خوشه‌های صنایع دستی را دستور کار بسیار مهم ادارات متولی خواند که باید با سرعت و جدیت پیگیری گردد.

فرماندار درمیان با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در تابستان گذشته و اهمیت تأمین آب روستا‌هایی که هنوز از مجتمع‌های آبرسانی بهره‌مند نیستند، از مسئولین آب و فاضلاب استان و شهرستان خواست با مدیریت صحیح توزیع آب و ارائه برنامه زمان بندی مشخص جهت عدم مواجهه با این مشکلات و رفع دغدغه مردم در سال آینده تلاش کنند.

حجت الأسلام پور مهدوی، مسئول نهاد پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان نیز در این جلسه از واریز مرحله اول اعتبارات پروژه‌های دارای تفاهم نامه با بنیاد علوی به میزان حدود ۳۰ درصد خبر داد و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و ضرورت جذب به موقع اعتبارات، خواستار استفاده مدیران ادارات شهرستان از این فرصت طلایی پیش آمده جهت خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار